loading...
یک دنیا دیدنی
بانو بازدید : 15 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

شامپوی مناسب‌ مو های رنگ شده کدام است؟

 

شامپو, مراقبت از مو, رنگ مو

بانوانی که مو های خود را رنگ، مش و یا هایلات می‌کنند پس از مدتی با موهایی خشک، شکننده و آسیب‌پذیر رو به رو می‌شوند. سوالی که در ذهن این افراد نقش می‌بنند این است که از میان خیل عظیم شامپوها و نرم‌کننده‌های موجود در بازار، کدام‌ شامپو برای موهای رنگ شده مناسب‌تر است؟

حتی برخی از بانوان می‌پرسند آیا واقعا شامپوها و نرم‌کننده‌های مخصوص موهای رنگ‌شده تفاوتی با شامپوها و نرم‌کننده‌های عادی دارد؟

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 20 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

چگونه لب های تیره را روشن کنیم؟

 

لب های تیره, تیرگی لب ,لب گلگون طبیعی

لبهای تیره بسیار ناخوشایند هستند و کسانیکه لبهای تیره دارند دوست دارند از این وضع خلاص شوند. تیرگی لب میتواند دلایل زیادی داشته باشد.

بدون شک، لب گلگون طبیعی از ویژگی های جذاب  زیبایی یک زن  است . بنابراین، بسیاری از افرادی که لب تیره دارند می خواهند لبهای روشن تری داشته باشند. برخی از علل اصلی تیرگی لب قرار گرفتن در معرض بیش از حد نور مستقیم خورشید، واکنش های آلرژیک، استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت پایین،  سیگار کشیدن بیش از حد، مصرف کافئین زیاد و عدم تعادل هورمونی است

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 9 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

پاک کردن جای زخم از روی پوست

 

جای زخم,متخصص پوست , آسیب های پوستی

اتفاقات مختلف از یک خراشیدگی کوچک گرفته تا تصادفات و آسیب‌های جدی‌تر می‌تواند به پوست ما صدمه بزند.
صدماتی که جایش می ماند و سال ها همراه مان خواهد بود و گاهی تا آخر عمر هم از بین نمی رود. البته اغلب افراد هم دل خوشی از این جای زخم ها ندارند و نمی خواهند اثری از آن باقی بماند، ولی راه حل برطرف کردن شان را هم بلد نیستند. برای همین به محض این که مشکلی پیش می آید، از روش های قدیمی و درمان های خانگی کمک می گیرند تا شاید به کمک آنها جای زخم از بین برود یا حداقل مشکلات دیگر آن کاهش یابد. غافل از این که در پیش گرفتن چنین روش هایی فقط کار را خراب تر می کند و زمان طلایی بهبود زخم را از ما می گیرد.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 14 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

مناسب ترین مدل مو برای شما

 

مدل مو,مناسب ترین مدل مو , موهای چتری

شما باید مدل مویی را انتخاب کنید که به همه چیز صورتتان بیاید. مدلی که ویژگی های خوب صورتتان را برجسته کرده و نواقص صورتتان را کمتر نشان دهد. فیسال کرشی، مدیر خلاق موسسه رینکرای، در شهر اکویل کانادا، نکاتی درخصوص انتخاب بهترین مدل موها را برای شما ارائه داده است.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 10 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

توصیه های آرایشی به خانم هایی که حساسیت بهاری دارند

 

توصیه های آرایشی,اگزماهای پوستی,حساسیت بهاری

موعد فرارسیدن بهار ،افزایش شیوع اگزماهای پوستی را خبر می دهد. به خصوص اگزماهای پوستی در زنان به علت خانه تکانی و افزایش تماس با مواد شوینده و همچنین اعمال زیبایی پوست مثل برطرف کردن چروک صورت ،موی زائد و برطرف کردن لک ها افزایش می یابد .

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 21 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

۵ راز مهم برای زیبایی و جوانی

 

جوانی پوست, رازهای جوان ماندن, رازهای زیبایی

زیبایی ، گزینه ای است که اکثر خانم ها به دنبال آن هستند و باید متذکر شویم که جوانی ، زیبایی را دو چندان کرده و مکمل آن می باشد.

در این مقاله ۵ راز مهم در زمینه ی زیباتر و جوان تر شدن را به شما ارائه می دهیم :
راز اول : راز اول درک اهمیت هیدراتاسیون پوست یا همان آب رسانی و مرطوب نگه داشتن  پوست می باشد مهم نیست که پوست شما چه نوع پوستی می باشد ، چرب یا خشک ، معمولی یا ترکیبی؟ مهم این است که شما یک مرطوب کننده ی معتبر را خریداری کرده و به طور مرتب استفاده کنید و البته باید بدانید که استفاده از مرطوب کننده از ۲۵ سالگی بسیار ضروری می باشد زیرا مرطوب کننده کمک بزرگی به جلوگیری از پیری و خشن شدن پوست می کند.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 12 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

 

درمان آکنه با کمترین هزینه

 

درمان آکنه, علت بروز آکنه,افراد آکنه ای

 

روش های گوناگون بسیاری برای درمان آکنه، با اینکه اکثر آنها موثر واقع می شوند وجود دارد، اما در واقع خیلی از آنها نیز به پوست آسیب می رسانند.
روش های بسیار خوب طبیعی و بی خطر متعددی برای درمان آکنه شما ابداع شده است که شما می توانید با کمترین هزینه ، در حریم خصوصی منزلتان و بدون نگرانی در مورد عوارض ثانویه احتمالی دستگاه های خشن تمیزکننده پوست یا آنتی بیوتیک های قوی به کار ببرید

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 21 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

 

زيبايي پس از 50سالگي

 

کلاژن‌سازي پوست , چين‌وچروک‌هاي پوست,خشکي پوست

از آنجا که ميزان کلاژن‌سازي پوست بعد از رسيدن به سن يائسگي کم مي‌شود، امکان ايجاد تغييرات پوستي مانند زياد شدن چين‌وچروک‌هاي پوستي و خشکي پوست، در اين سنين افزايش مي‌يابد...

 به‌علاوه، در دوران يائسگي حجم قابل‌توجهي از چربي‌هاي زيرپوست از دست مي‌رود و انعطاف‌پذيري آن كاهش مي‌يابد. چروک‌ها و خشکي‌ پوست ناشي از يائسگي، بيشتر در قسمت‌هاي گردن، گونه‌ها، خط لبخند، بالاي لب و خط اخم اتفاق مي‌افتد اما مي‌توان بعد از رسيدن به يائسگي هم طراوت و زيبايي پوست صورت را حفظ کرد و بعد از 50 سالگي، باز هم ظاهري زيبا و شاداب داشت. در صفحه «زيبايي» اين هفته، راهکارهايي براي رسيدن به پاسخ اين پرسش‌ها خواهيد يافت.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 18 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

 

عوارض استفاده از لوازم آرایش تقلبی

 

لوازم آرایش ,لوازم آرایش تقلبی

ریمل‌ هایی که پایه اصلی آنها آبکی است، محیط مناسبی برای رشد میکروب‌ها هستند و می‌توانند عفونت‌های چشمی، التهاب، قرمزی، ترشحات غلیظ، خارش و حتی پوسته‌‌ریزی لبه پلک را ایجاد کند. در ادامه در مورد عوارض خط چشم های تقلبی و همچنین عوارض استفاده از لوازم آرایش و ریمل های تقلبی بیشتر توضیح می دهیم.

   به ادامه بروید :

بانو بازدید : 17 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 

۹ تصور اشتباه در مورد مراقبت از پوست

 

مراقبت از پوست,برنزه کردن پوست, پوست ناسالم

بخش عمده ای از محصولات یا درمان های مربوط به پوست بیشتر اوقات همراه با تصورات غلط است. آنابل رابرتسون این ۹ تصور غلط را گردآوری کرده سپس با متخصصان بیماری های پوستی در میان گذاشته است همچنین خانم دکتر لویسه چانگ فارغ التحصیل دانشگاه استنفورد و دانشکده پزشکی نیویورک نیز این مطالب گردآوری شده را از لحاظ تخصصی مرور کرده تا با اطلاعات جاری پزشکی منافات نداشته باشد.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 11 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

 

از موهای کم پشت چگونه مراقبت کنیم؟

 

کم پشت بودن موها,موهای کم پشت

پرپشت و کم پشت بودن موها ارتباط بسیار قوی با ژنتیک افراد دارد.
موهای نازک و کم پشت یکی از شایعترین علل مراجعه افراد به متخصصان پوست و مو بوده و باعث ناراحتی افراد می‌شود. از سویی دیگر، برخی خانمها هم اطلاعات کمی در خصوص راه و روشهای تقویت موهای نازک و کم پشت دارند. شاید برای این دسته از افراد، مطالعه نوشتار پی آمده نکات مفیدی داشته باشد.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 14 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

محصولات مراقبت از پوست ارگانیک :3 نکته مهم

مراقبت از پوست ,محصولات زیبایی,محصولات زیبایی ارگانیک

محصولات ارگانیک به دلیل پروسه تولید ویژه ،گران تر از سایر محصولات هستند و این موجب شده تا برخی از تولیدکننده ها بدون داشتن شرایط لازم از این نام استفاده کنند پس در خرید محصولات ارگانیک دقت کافی داشته باشید .

محصولات ارگانیک (Organic) محصولاتی هستند که در تمام مراحل رشد با سیستم طبیعی هماهنگ بوده و در خاکی که از چند سال قبل هیچ‌گونه سموم دفع آفات گیاهی نظیر: علف هرزکش‌ها، قارچ‌کش‌ها و مواد شیمیایی در آن استفاده نشده و فقط با مواد طبیعی مانند کمپوست گیاهی تقویت می‌شود، رشد می‌کنند. فرآورده های آرایشی و بهداشتی ارگانیک باید از این مواد تهیه شوند تا برچسب ارگانیک بگیرند .

به ادامه بروید :

 

بانو بازدید : 17 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

اخم نکن، چروک ميشي!

 

از بين بردن خط اخم,چین وچروک صورت,تزريق بوتاكس

كنترل و كاهش روند پيري پوست از آرزوهاي اوليه بشر بوده است و متخصصان تلاش‌هاي زيادي براي اين كار انجام داده‌اند. ممكن است در صورت شما هم چين و چروك‌هايي وجود داشته باشد كه دلتان بخواهد از شر آنها خلاص شويد...

 از قديم گفته‌اند هر دردي درماني دارد و براي هر مشكل چاره‌اي است. راهكارهاي خلاصي از خط‌هاي اخم و لبخند را برايتان توضيح داده‌ايم.

به ادامه بروید :

 

بانو بازدید : 44 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

نکته های آرایشی برای آنهایی که سبزه هستند

 

نکته های آرایشی,وسایل آرایشی ,مواد آرایشی

امروزه با آمدن انواع وسایل آرایشی جدید به بازار نباید نگران هیچ یک از نقص های ظاهری صورتتان باشید. وقت این است با استفاده از نکته های آرایشی جدید و دور ریختن عقاید کهنه، چهره ای نو برای خود بسازید...

عقیده قدیمی: زمینه پوست خانم هایی با رنگ های تیره و سبزه رنگ قرمز است درنتیجه برای استفاده از مواد آرایشی برای زیرسازی هم باید از همان طیف رنگ استفاده کنند.

به ادامه بروید :

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 271
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 553
  • بازدید کلی : 14,561