loading...
یک دنیا دیدنی
بانو بازدید : 39 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

 

رازهایتان را به این افراد نگویید

 

رازداری, افشای راز ,آثار منفی افشای راز

راز و البته حفظ آن مقوله ای است که همیشه با آدمی بوده است. این که فرد رازش را به چه کسی بگوید و به چه کسی نگوید، دغدغه ای است که همواره ذهن آدمی را به خود مشغول داشته است. یکی از دشوارترین مواقع در زندگی آدمی وقتی است که بفهمد رازش فاش شده و دشوارتر از آن وقتی است که بفهمیم این راز از سوی فردی خودی فاش شده که زمانی محرم اسرارمان بوده است.

از طرفی ورود تکنولوژی به ایران در کنار تمام مواهب آن آسیب هایی برای شهروندان نیز به جا گذاشته است که یکی از هزاران مشکل آن رواج پدیده «افشاگری» است. پدیده ای که حالا به یک آسیب اجتماعی تبدیل شده است.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 54 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

 

چشم های خوش سلیقه شوهرم

 

رابطه جنسی با همسر ,تخلیه کردن غریزه جنسی ,انحراف جنسی

گاهی شیطنت های دوران نوجوانی همسر، زندگی مشترک امروزتان را به چالش می کشاند. دیدن صحنه های پورن در نوجوانی و یا بعد از بلوغ و تخلیه کردن غریزه جنسی با مشاهده تصاویر و یا خیال پردازی های متعاقب آن می تواند تاثیرات منفی ماندگاری را بر روان فرد بگذارد.

امروزه به واسطه پیشرفت تکنولوژی و ورود بسیاری از اسباب تصویری، بسیاری از افراد بالخص جوانان در معرض پورنوگراف قرار گرفته اند. جذابیت های دیداری و تنوع اسباب عرضه آن (فیلم، کتاب، عکس و... ) باعث شده است حتی برخی از افراد متاهل نیز در جستجوی کسب لذت از آن برآیند و آن را بر ارتباط مشروع زناشویی شان ترجیح دهند.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 52 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

 

خصوصیت های زنان که مردان از آن متنفرند

 

خصوصیت زنان, اعتمادبه‌نفس در خانم‌ها, میل شدید زن‌ها

به همین دلیل از خود آقایون سوال کردیم که اگر قرار باشد یک چیز در خانم‌ها انتخاب کنند که از آن بدشان می‌آید، چه چیز را انتخاب می‌کنند؟ و ۱۰ موردی که در زیر می‌بینید، از جمله متداول‌ترین پاسخ‌ها بودند.

۱. اینکه زن‌ها چطور می‌توانند حتی ساده‌ترین چیزها را هم پیچیده کنند: شاید این اولین باری نباشد که این را می‌شنوید، خانم‌ها عادت دارند وقتی چیزی را نمی‌خواهند، اما نمی‌توانند بگویند چرا، موضوع را پیچیده کنند. برای آنها پیچیده کردن مسائل خیلی راحت‌تر از توضیح دادن است.

۲. کمبود اعتمادبه‌نفس در خانم‌ها: چطور ممکن است مردی زنی را تحسین کند که قادر به تحسین کردن خودش نیست؟

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 57 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

 

راهی برای یک زندگی متعادل و بادوام

 

زندگی متعادل,زندگی مشترک, رابطه پایدار و متعادل

به رفاقت‌های ساده‌ بین خودتان و دوستان‌تان نگاه کنید. فکر می‌کنید چه چیزی شما را به رفاقت‌هایتان پایبند می‌کند؟! حتی در یک رفاقت ساده هم نیاز به وجوه مشترک است، چه برسد به ازدواج و زندگی مشترک!

اشتراک داشتن اولین و مهم ترین شرط یک رابطه پایدار و متعادل است. آدم هایی که تفاوت های زیادی با هم دارند مدت ها طول می کشد که به نقطه ای مشترک برسند و بتوانند روحیات، عقاید، جهت گیری ها و افکار هم را تحمل کنند. بنابراین، اگر در دوره آشنایی به وجود شباهت ها توجه نداشته باشید، در ادامه به مشکل خواهید خورد

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 13 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

شخصیت شناسی از روی رنگ و نوع اتومبیل

 

روان شناسان اظهار می دارند که از روی نوع و رنگ اتومبیل ها می توان به شخصیت ، حالات روحی وخصوصیات اخلاقی افراد به راحتی پی برد. البته به شرط این که انتخاب اتومبیل محدود به میزان پول فرد نباشد زیرا در بسیاری مواقع افراد بر اساس جیب خود اتومبیلی را خریداری می کنند و باید گفت کم خرج و ارزان بودن اتومبیل یکی از دلایل انتخاب برای افراد می باشد.

در زیر به چند مورد اشاره می کنیم:

اتومبیل های شاسی بلند

شخصیت شناسی ,شخصیت شناسی  نوع اتومبیل,تست روانشناسی

افرادی که اهل جسارت و کنجکاوی هستند وبه مکان های ناشناخته طبیعت علاقه دارند طالب اتومبیل های شاسی بلند هستند. آدم های محتاط نیز مشتری این نوع خودروها می باشند. یکی از دلایل افراد محتاط برای خریداری این اتومبیل ها ایمنی بیشتر هنگام رانندگی است. این گونه افراد می خواهند با سوار شدن بر اتومبیل های شاسی بلند قدرت خود را به دیگران نشان دهند.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 11 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

پادزهری برای خشم

 

احساسات خشم, نفرت و خشم,  واکنش خشم آمیز

انواع مختلفی از احساسات منفی یا پریشان کننده وجود دارد؛ از جمله جهل، حسادت، تنگ نظری و... اما از همه بدتر، نفرت و خشم است چرا که این دو احساس، بزر گترین موانع در راه ایجاد حس همدلی و ایثار است.

تنها نمی توان با سرکوب احساسات خشم و نفرت، بر آنها غلبه کرد. ما باید پادزهر نفرت را در وجود خود و به شکلی فعال تقویت کنیم؛ پادزهر نفرت، صبر و مداراست. برای اینکه بتوانید احساسات صبر و مدارا را در خود به شکلی موفقیت آمیز تقویت کنید، باید شوق کافی برای ایجاد آنها داشته باشید. هرچه شوق شما بیشتر باشد، توانایی تان برای مقابله با سختی هایی که در این روند با آ نها روبه رو می شوید، بیشتر خواهد بود.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 9 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

حل مشکلات اقتصادی، بی فوت وقت!

 

مشکلات اقتصادی,مشکلات مالی,بی پولی

تا می خواهیم دست و پایی جمع کنیم ،آخر برج می شود، دست به جیب مان می بریم تا  اجاره خانه، پول شارژ آپارتمان، قسط های عقب افتاده، مخارج زندگی و... را تامین کنیم که می بینیم کف گیرمان ته دیگ است و جیبمان پر از خالی!

بی پولی
هر دو کار می کنیم اما  مشکلات مان زیاد است و درآمدمان نیز کافی نیست! بی پولی آنقدر آزارمان می دهد که نگو! کم کم به بن بست رسیده ایم نمی دانیم که چگونه دخل و برج مان را تنظیم کنیم که کمتر به مشکل برخورد کنیم.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 9 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 

5 شیوه خود مراقبتی برای زنان؛ با خود قرار بگذارید!

 

خود مراقبتی ,  نیازهای خود,قرار گذاشتن با خود

ما زنان گاهی در نقش‌های مختلف خود گم می‌شویم. هر یک از ما قطعا در همه موقعیت های زندگی نقش‌های زیر را ایفا می‌کنیم:

همسر، مادر، خواهر، دوست، داوطلب، کارمند، دختر، همسایه، مراقب، و این فهرست همچنان ادامه دارد.

ما زمان و انرژی خود را در جهت براوردن نیازهای دیگران وقف می‌کنیم. برایمان اهمیت دارد که نیازهای اطرافیانمان به خوبی براورده گردد. بسیار اتفاق می‌افتد که پس از گذشت سال ها از خواب برمی‌خیزیم و دیگر خودمان را نمی‌شناسیم. و این فاجعه بسیار ناراحت کننده است.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 15 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

 

مشکلات با شادی و آرامش ارتباط چندانی ندارند

 

شادی و آرامش ,شاد زیستن,اسیر کردن شادی

شاد زیستن حقی است که نباید آن را از خودمان دریغ کنیم، اما چگونه؟ مگر می‌توان با هزار و یک مشکل باز هم شاد بود و خندید؟ این سؤالی است که همیشه بهانه‌ای می‌شود برای باز کردن درها به روی غم و اسیر کردن شادی و لبخند در پشت دیوارهای بلند یأس و نا‌امیدی. اما برای چند لحظه این بهانه را از خود دور کنید و با ما همراه شوید تا سری به متخصصان بزنیم و از آنها بپرسیم آنها که می‌خواهند شاد باشند ولی نمی‌توانند باید چه کنند؟

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 9 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

 

یک روز عالی با هوش هیجانی

 

هوش هیجانی,هوش شناختی,شناخت صحیح هیجان ها

همه ما مطمئناً با اصطلاح هوش شناختی یا همان IQ آشنایی داریم و شاید خیلی از ما فکر می کنیم که موفقیت در تمام ابعاد زندگی بستگی به این دارد که ما در این جنبه از هوش از رتبه بالایی برخوردار باشیم؛ این مسئله را در چشمان مادرانی که با نگرانی فراوان در مورد IQ فرزندانشان از مشاوران سراغ می گیرند دیده ایم، امّا آیا تا به حال با افرادی برخورد کرده اید که از هوش سرشاری بهره می برند امّا در زندگی با مشکلات عدیده ای مواجه اند و حتّی نمی توانند به راحتی با اطرافیانشان ارتباط برقرار کنند؟ حال سؤال اصلی این است: آیا تا به حال اصطلاح هوش هیجانی یا EQ را شنیده اید و می دانید که این نوع از هوش چیست و چه تفاوتی با IQ دارد و تا چه حد از رموز موفقیت ما در گرو این مفهوم است؟ با این مقدمه به سراغ بررسی مفهوم هوش هیجانی و کاربرد آن در زندگی روزمره می رویم.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 11 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

 

والدین و اعتیاد به تکنولوژی در فرزندان

 

اعتیاد به تکنولوژی,اعتیاد به تکنولوژی درکودکان

قرار گرفتن بیش از اندازه در معرض وسایل الکترونیکی منجر به افزایش اختلالات جسمی ، روانی و رفتاری می شود ، روانشناسان و محققین به تازگی شروع به تشخیص و درک این مساله کرده اند. چگونه والدین پرمشغله می توانند به فرزندان خود یک رابطه سالم با  تکنولوژی را یاد دهند؟

بر اساس مطالعات اخیر که توسط رسانه های جمعی صورت گرفته است، درصد کودکان آمریکایی 8 سال به پایین که به دستگاه های هوشمند دسترسی دارند از 52% در سال 2011 به 75 درصد در سال 2013 رسیده است. مقدار زمانی که آنها از این دستگاه ها استفاده می کنند ، 3 برابر شده است.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 15 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

 

کنجکاوی جنسی نوجوان

 

دوران نوجوانی,مسائل جنسی  ,کنجکاوی جنسی نوجوان

در سال های کودکی، دوستی های پسران و دختران جنبه شهوانی ندارد. اما با بحران بلوغ کشش جنسی بیدار می شود و نوجوان به موضوعات جنسی حساسیت پیدا می کند.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 32 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

 

اين «بلوغ» خطرناک است

 

بلوغ زودرس,بلوغ زودرس در دخترها

بلوغ زودرس به تغييرهاي ناشي از بلوغ پيش از 8 سالگي در دخترها و پيش از 9 سالگي در پسرها گفته مي‌‌شود. اين تغييرها شامل صفت‌هاي ثانويه جنسي، افزايش سرعت رشد در عين کوتاهي قد نهايي و اختلال‌هاي روان‌پزشکي در کودکان مي‌‌شود...

صفت‌هاي ثانويه جنسي عبارتند از: جوش‌هاي صورت، پوست چرب، تغيير شکل بدن، نعوظ و احتلام شبانه در پسرها و قاعدگي در دخترها. بلوغ زودرس در دخترها 10 برابر بيشتر از پسرها ديده مي‌‌شود. علت آن مي‌تواند بيماري‌هاي شناخته شده جسماني يا علت‌هاي ناشناخته باشد. بلوغ زودرس در پسرها بيشتر از دخترها با علت‌هاي شناخته شده جسماني همراه است بنابراين در برخورد با آن در پسرها بيشتر بايد در جستجوي علت‌هاي جسماني باشيم. اين علت‌ها مي‌توانند مربوط به قسمت‌هاي تنظيم‌کننده هورمون در سيستم اعصاب مرکزي باشند مانند تومور‌هاي مغزي يا ضربه به سر يا مربوط به بيماري‌هاي غدد فوق‌کليه يا غدد جنسي (بيضه در پسرها و تخمدان در دخترها).

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 16 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

 

چگونه مغزمان را وادار به خلق عادات جدید سالم کنیم؟

 

 

عادات جدید,ایجاد یک عادت,تمایلات درونی

آیا تابحال شده که یک رژیم غذایی و یا برنامه ورزشی را شروع کرده اما نیمه کاره رهایش کنید؟ اگر شما هم مثل میلیونها مردم دیگر هستید که بهترین تصمیم ها را می گیرند اما برای عملی کردن آنها با شکست روبرو می شوند ، ما به شما نشان می دهیم که چرا نمی توانید روی اراده و انگیزه خود محکم بایستید و بعلاوه چه کاری باید انجام دهید.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 16 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

 

شخصیت شناسی از روی نقاشی بچه ها

 

کودک در نقاشی‌های ابتدایی خود که اغلب به‌صورت خط‌نگاری عرضه می‌شوند، با حرکات خود‌به‌خودی و غیرقابل پیش‌بینی دست و بازو، جوشش و طغیان حیاتی و تحریکات طبیعی‌اش را بیان می‌کند. با افزایش سن، کودک شروع به کشیدن اشکال می‌کند تا عواطف و نوع دید شخصی خود را نسبت به اشخاص و اشیا دوروبرش نشان دهد. سرانجام نقاشی‌های کودکان در 9-8 سالگی در اثر استحکام افکار منطقی و تحت قواعد و انتظامات مدرسه و قوانین اجتماعی خانوادگی و وسایل ارتباط جمعی، حالتی بیش از پیش معمولی و همگانی به خود می‌گیرد و کمتر تحت تاثیر احساسات خود به خودی قرار دارد.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 11 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

با حس تنهایی چگونه کنار بیاییم؟

 

حس تنهایی,جلوگیری از حسن تنهایی

راههای مبارزه با حس تنهایی یا احساس تنهایی را در این مقاله شمرده شده است

 

حس تنهایی

این روزها تنهایی مشکل حادی است. جهان بیشتر و بیش از پیش به هم متصل شده است، اما بسیاری از مردم در داخل آن احساس تنهایی می کنند. در واقع، می توانید احساس تنهایی کنید، حتی اگر با اشخاصی زیادی در تعامل باشید. می توانید احساس تنهایی کنید، حتی اگر تنها زندگی نمی کنید.


ممکن است الان احساس تنهایی نکنید، اما ممکن است بارها این احساس به شما دست داده باشد یا در همین لحظه دست دهد.

به ادامه بروید :

 

بانو بازدید : 15 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

 

مشکلات بی خواب و درمان آن با دکتر اوز

 

مشکلات خواب,خستگی بعد از خواب,خواب عمیق

 

مشکلات بی خوابی و درمان آن با دکتر اوز

خیلی از افراد از مشکلات بی خوابی شکایت می‌کنند. خواب ناراحت باعث می‌شود روز بعد بدن شما انرژی لازم را برای فعالیت نداشته باشد و در درازمدت باعث شود شما دچار مشکلات اعصاب و روان شوید. من دلایل زیادی را برای بی‌خوابی ازبیمارانم می‌شنوم اما همه را می‌توان در 5 مشکل اساسی خلاصه کرد. در این مطلب می‌توان مشکلات رایج خواب که بین افراد زیادی مشترک هستند و راه‌حل‌های من برای رفع مشکلات بی خوابی را بخوانید.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 13 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

راههای عملی برای شادی در زندگی!

 

شادی در زندگی,شادی

شادی در زندگی بوسیله راههای عملی

شادی در زندگی

در حالی که کارهایی هم هست که برای شادتر بودن، هیچ وقت و در هیچ شرایطی نباید از برنامه زندگی ما حذف شود. اگر می پرسید کدام کارها را نباید هیچ وقت کنار گذاشت، نگاهی به این موارد بیندازید.

می خواهید شادتر باشید؟

به ادامه بروید:

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 271
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 600
  • بازدید کلی : 14,608