loading...
یک دنیا دیدنی
بانو بازدید : 14 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

 

ایده نوروزی: تخم‌مرغ رنگی‌های کودکانه

 

 تخم‌مرغ رنگی‌,رنگ کردن تخم مرغ برای عید,طرز رنگ کردن تخم مرغ

 بچه ها همیشه دوست‌دارند در همه کارهای بزرگ‌ترها شراکت داشته باشند. به طور مثال، برای عید نوروز و سفره هفت‌سین وقتی می خواهید تخم‌مرغ رنگی درست کنید، شک نکنید این وروجک های بسیار دوست داشتنی به سراغتان می آیند و می خواهند خودی نشان دهند.

برای اینکه هم هنرنمایی کرده باشند و هم از محصول نهایی ذوق زده شوند، نوعی تخم‌مرغ کودکانه آموزش داده‌ایم تا با همکاری فرزند خود برای سفره هفت سین امسال درست کنید.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 17 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

 

آشنایی با آداب عیدی دادن در روزگار باستان

 

آداب عیدی دادن, فرهنگ زندگی, رسوم ایرانیان

عیدی دادن یکی از رسومی است که از گذشته در فرهنگ ایرانیان بوده است، بزرگترها به کوچکترها عیدی می‌دادند و کوچکترها برای دستبوسی نزد بزرگترها می‌رفتند؛ مهم دریافت هدیه‌ای از بزرگترها بود اما امروز این رسم تغییر یافته و هدایای نقدی جایگزین رسوم قدیمی شده است.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 16 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

جلوه هاى طبیعت در قالى هاى خودرنگ

 

 

فرش و گلیم, رنگ طبیعى, فرش دستباف

سرزمین ایران یکى از خاستگاه هاى دیرینه ى هنر و تمدن بشرى است و ایرانیان در طول تاریخ تمدن خویش، با آگاهى و دقت عمل خاص خود، توانسته اند در تولیدات هنرى خویش آثارى منحصر به فرد پدید آورند که ملهم از شرایط اقلیمى و فرهنگى و زندگى آنان است.

 

به ادامه بروید:

 

بانو بازدید : 35 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

بامبو بافی یک از صنایع دستی استان گيلان

 

 

بامبو بافی, صنایع دستی استان گيلان

بامبو يا ني هندي نوعي خيزران است و اولين بار همراه با تخم چاي توسط کاشف السلطنه به ايران آورده شد . به اعتقاد عده اي صنعت بامبو بافي با آمدن استاد ولتري از چين به لاهيجان ، شروع گشته و با کمک استاد کاران ايراني که شاگردان وي بوده اند رشد و تکامل يافت .

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 37 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

 

بازگرداندن رابطه عاشقانه با این کارهای اشتباه

 

رابطه عاشقانه,عشق آتشین ,ارتباط عاشقانه

عشق آتشین روزهای اول آشنایی، بعد از گذشت چند ماه یا چند سال جایش را به رابطه ای آرام و حتی کسالت آور می دهد. در احساسی که با چاشنی عادت و روزمرگی همراه می شود، دیگر از تپش های قلب و غافلگیری های هیجان انگیز خبری نیست و زن و شوهرهایی که به این روزها وارد می شوند، به دنبال دیدن نشانه ای برای اثبات عشق شریک زندگی شان می گردند. اگر ارتباط عاشقانه شما هم گرفتار روزمرگی شده، باید بیشتر از قبل مراقب آسیب دیدنش باشید. محک زدن احساسات همسرتان با شیوه های تاریخ گذشته و عجیبی که در ادامه آورده ایم، کمکی به برگردان این رابطه به روزهای عاشقانه اول نمی کند.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 237 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

اهمیت آراستگی و آرایش خانم ها و آقایان قبل از رابطه جنسی

 

آراستگی و آرایش,رابطه جنسی

 

 

 

 

 

 

اهمیت آراستگی و آرایش قبل از رابطه جنسی
خانم ها می گویند :در دوران قبل از ازدواج هر موقع قرار داشتیم از بوی عطرش گیج میشدم ، لباسهای مرتب و شیکی به تن داشت و موهای مرتب موقعی که باهم تنها بودیم همیشه صورتش رو اصلاح میکرد و بدنش تمیز بود اما بعد از ازدواج کم کم عوض شد مثل قبل به خودش نمیرسه و....

به ادامه بروید :

 

 

بانو بازدید : 26 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

علل آمار بالای طلاق و راههای جلوگیری از آن

 

 

 

طلاق,آمار طلاق

مشکلات اقتصادی یکی از دلایل طلاق می باشد

 

اگر فکر می کنی شوهرت بد اخلاقه، اگر معتقدی زنت کد بانو نیست، جدا شو!
شاید شما یادتان نیاید! یک زمانی توی سریال های تلویزیونی وطنی مد شده بود که هر کس توی فیلم ها می خواست طلاق بگیرد می گفتند با هم تفاهم نداریم. اصل تفاهم بود و زوج های تلویزیونی چون این را نداشتند از هم جدا می شدند. این مربوط به دوره ای بود که طلاق هنوز یک چیز قبیح بود و اگر کسی توی دوست  و آشناهای نزدیکش فرد مطلقه ای بود حتما این موضوع را پنهان می کرد. اما حالا همه چیز تغییر کرده است. آمار رسمی اعلام می کند که توی تهران و شهرهای بزرگ از هر 3 ازدواج یکی به طلاق ختم می شود. البته نداشتن تفاهم هنوز هم یک از دلایل جدایی است.

 

به ادامه بروید:

بانو بازدید : 16 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

 

6عامل سکته مغزی در زنان

 

 

سکته مغزی,علل سکته مغزی,جلوگیری از سکته مغزی

 

عوامل سکته مغزی در زنان

6 عامل سکته مغزی در زنان
بیش از نصف 795هزار سکته مغزی که هر ساله در ایالات متحده رخ می‌دهد به خانم‌ها اختصاص دارد. بعلاوه، مطالعه‌ای جدید که در مجله نورولوژی منتشر شده، نشان می‌دهد کیفیت زندگی زنان پس از سکته مغزی متاسفانه بدتر از کیفیت زندگی مردان است.


هورمون ها، بارداری، وضع حمل و نیز دیگر عوامل خاص جنسی آنان را بیشتر از مردان در معرض خطر انسداد مرگبار عروق مغز قرار می دهد. در ادامه بر اساس نکاتی برای پیشگیری سکته مغزی زنان به عوامل اصلی بروز سکته مغزی در زنان و هم به راه های مقابله با این عوامل اشاره خواهد شد.

 

به ادامه بروید:

بانو بازدید : 14 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

 

علل دندان قروچه و راه درمان آن

 

 

دندان قروچه, مشکلات فکی, ساییدن دندان ها

ساییدن دندان ها به هم یا دندان قروچه بیماری ای است که بیشتر در خواب رخ می دهد

 

دندان قروچه

چرا دندان قروچه می‌کنیم؟ آیا دندان قروچه ، واکنشی ناخودآگاه و ناشی از اضطراب و استرس بوده یا این که ناشی از مشکلات فکی یا حتی بیماری‌های دیگر است؟

 

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 15 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

ترمیم سينه بعد از سرطان سینه به کمک پروتز سینه

 

سرطان سینه,پروتز

پروتز سینه یکی از روشهای درمان سینه بعد از سرطان سینه می باشد

 

ترمیم سينه بعد از سرطان سینه به کمک پروتز سینه
خوشبختانه در حال حاضر به دليل آشنايي خانم ها با سرطان سینه و علايم آن، و همچنين انجام چکاپ ساليانه، بسياري از موارد اين بيماري در مراحل اوليه کشف شده و در اغلب موارد، بدون برداشتن سينه قابل درمان است و اين مساله باعث شده که کيفيت زندگي در اين بيماران افزايش يافته و بيماران تا مدت طولاني پس از درمان بتوانند از زندگي شاد و بدون نقص عضو لذت ببرند، اما در تعدادي از بيماران مبتلا به سرطان سینه هم به دليل تأخير در تشخيص يا درمان، سلول‌هاي سرطانی قسمت زيادي از سينه را درگير مي کند، لذا امکان نگه داشتن سينه وجود ندارد و تنها راه قطعي درمان، برداشتن کامل سينه است. در چنين مواردي بايد به فکر باز‌سازي سينه بود تا بيمار از نقص عضو ايجاد شده رنج نبرد.
 درباره اين موضوع دکتر  علوي، فلوشيب جراحي پستان توضيح مي دهد:

 

به ادامه بروید :

 

 

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 271
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 582
  • بازدید کلی : 14,590