loading...
یک دنیا دیدنی
بانو بازدید : 20 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

چگونه لب های تیره را روشن کنیم؟

 

لب های تیره, تیرگی لب ,لب گلگون طبیعی

لبهای تیره بسیار ناخوشایند هستند و کسانیکه لبهای تیره دارند دوست دارند از این وضع خلاص شوند. تیرگی لب میتواند دلایل زیادی داشته باشد.

بدون شک، لب گلگون طبیعی از ویژگی های جذاب  زیبایی یک زن  است . بنابراین، بسیاری از افرادی که لب تیره دارند می خواهند لبهای روشن تری داشته باشند. برخی از علل اصلی تیرگی لب قرار گرفتن در معرض بیش از حد نور مستقیم خورشید، واکنش های آلرژیک، استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت پایین،  سیگار کشیدن بیش از حد، مصرف کافئین زیاد و عدم تعادل هورمونی است

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 15 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

رفع آثار پیری با "تزریق خون جوان"

اخبار ,اخبار علمی ,رفع آثار پیری

 

اخبار علمی - رفع آثار پیری با "تزریق خون جوان"

نتایج تحقیق نشان می‌دهد که تزریق خون جوان می‌تواند برخی آثار پیری را در مغز، قلب، ماهیچه‌ها وسایر اندام‎های موش‌ها بهبود می بخشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ نتایج سه تحقیق جداگانه در آمریکا نشان داده است که تزریق خون جوان می‌تواند برخی آثار پیری را در مغز، قلب، ماهیچه‌ها وسایر اندام‎های موش‌ها مرتفع کند.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 18 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

عجیب ترین نسخه آنفلوانزا کشف شد

اخبار,اخبار علمی ,ویروس آنفلوانزا

 

اخبار علمی - عجیب ترین نسخه آنفلوانزا کشف شد

دانشمندان از کشف نسخه ای منحصر به فرد و عجیب از آنفلوانزای پرندگان در قطب جنوب خبر دادند، پرندگان مبتلا به این نوع آنفلوانزا در قطب جنوب به راحتی نفس می کشند و بررسی های ژنتیکی ژنوم این آنفلوانزا هیچ نشانه ای از کشنده بودن آن ندارد و سرایت آن به پستانداران نیز انتظار نمی رود.
به  ادامه بروید :
بانو بازدید : 14 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

چهل حديث منتخب از امام هادی (ع)

 

حدیث,احادیث امام هادی(ع),چهل حدیث از امام هادی(ع)

چهل حديث منتخب از علی بن محمد الهادی (ع)
قالَ الا مامُ اءبو الحسن ، علىّ الهادى صلوات اللّه و سلامه عليه :


1- مَنِ اتَّقىَ اللّهَ يُتَّقى ، وَمَنْ اءطاعَ اللّهَ يُطاعُ، وَ مَنْ اءطاعَ الْخالِقَ لَمْ يُبالِ سَخَطَ الْمَخْلُوقينَ، وَمَنْ اءسْخَطَ الْخالِقَ فَقَمِنٌ اءنْ يَحِلَّ بِهِ سَخَطُ الْمَخْلُوقينَ.
ترجمه :
فرمود: كسى كه تقوى الهى را رعايت نمايد و مطيع احكام و مقرّرات الهى باشد، ديگران مطيع او مى شوند.
و هر شخصى كه اطاعت از خالق نمايد، باكى از دشمنى و عداوت انسان ها نخواهد داشت ؛ و چنانچه خداى متعال را با معصيت و نافرمانى خود به غضب درآورد، پس سزاوار است كه مورد خشم و دشمنى انسان ها قرار گيرد.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 37 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

چرا در اعتکاف، زدن عطر یا ادکلن حرام است؟

 

اعتكاف,شرایط اعتكاف,احکام اعتكاف,اعتكاف چیست,فلسفه اعتكاف

اعتكاف،در لغت ‏به معناى توقف در جایى است و در احكام عبارت است از ماندن در مسجد به قصد عبادت خداوند با شرایطى كه خواهد آمد.

 

چرا در اعتکاف، زدن عطر یا ادکلن حرام است؟ فلسفه آن چیست؟
 اعتکاف از امور ارزشمندی است که سابقه آن به قبل از اسلام نیز می‌رسد و خصوصیات آن در اسلام به گونه دیگری مورد توجه و دستور قرار گرفته است.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 20 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

اهمیت ذکر «لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ» در ماه رجب

 

ذکر تهلیل در ماه رجب, ماه رجب,اعمال ماه رجب,ذکر لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ

اهمیت ذکر تهلیل در ماه رجب 
رسول خدا صلّی الله علیه وآله فرمود: هرکس در ماه رجب، هزار مرتبه«لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ» بگوید، خداوند برای وی هزار حسنه نوشته، و هزار شهر در بهشت بنا می کند.

ذکر لااله الاّ اللّه
تهلیل، گفتن لااله الاّ اللّه، مهمترین شعار توحیدی اسلام است. واژه تهلیل، از مادّة هلل، در لغت به معنای بالا بردن صداست (ابن فارس، ج 6، ص 11) و در اصطلاح، گفتن لااله الاّ اللّه است. به کار بردن مادّة هلل برای این معنا، بدان سبب است که فرد به هنگام گفتن لااله الاّ اللّه صدای خود را بلند می کند. (ازهری ، ج 5، ص 368) همچنین گفته شده که تهلیل برگرفته از حروف لااله الاّ اللّه است. (راغب اصفهانی ، ذیل «هلل »)

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 13 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

شخصیت شناسی از روی رنگ و نوع اتومبیل

 

روان شناسان اظهار می دارند که از روی نوع و رنگ اتومبیل ها می توان به شخصیت ، حالات روحی وخصوصیات اخلاقی افراد به راحتی پی برد. البته به شرط این که انتخاب اتومبیل محدود به میزان پول فرد نباشد زیرا در بسیاری مواقع افراد بر اساس جیب خود اتومبیلی را خریداری می کنند و باید گفت کم خرج و ارزان بودن اتومبیل یکی از دلایل انتخاب برای افراد می باشد.

در زیر به چند مورد اشاره می کنیم:

اتومبیل های شاسی بلند

شخصیت شناسی ,شخصیت شناسی  نوع اتومبیل,تست روانشناسی

افرادی که اهل جسارت و کنجکاوی هستند وبه مکان های ناشناخته طبیعت علاقه دارند طالب اتومبیل های شاسی بلند هستند. آدم های محتاط نیز مشتری این نوع خودروها می باشند. یکی از دلایل افراد محتاط برای خریداری این اتومبیل ها ایمنی بیشتر هنگام رانندگی است. این گونه افراد می خواهند با سوار شدن بر اتومبیل های شاسی بلند قدرت خود را به دیگران نشان دهند.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 11 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

پادزهری برای خشم

 

احساسات خشم, نفرت و خشم,  واکنش خشم آمیز

انواع مختلفی از احساسات منفی یا پریشان کننده وجود دارد؛ از جمله جهل، حسادت، تنگ نظری و... اما از همه بدتر، نفرت و خشم است چرا که این دو احساس، بزر گترین موانع در راه ایجاد حس همدلی و ایثار است.

تنها نمی توان با سرکوب احساسات خشم و نفرت، بر آنها غلبه کرد. ما باید پادزهر نفرت را در وجود خود و به شکلی فعال تقویت کنیم؛ پادزهر نفرت، صبر و مداراست. برای اینکه بتوانید احساسات صبر و مدارا را در خود به شکلی موفقیت آمیز تقویت کنید، باید شوق کافی برای ایجاد آنها داشته باشید. هرچه شوق شما بیشتر باشد، توانایی تان برای مقابله با سختی هایی که در این روند با آ نها روبه رو می شوید، بیشتر خواهد بود.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 9 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

حل مشکلات اقتصادی، بی فوت وقت!

 

مشکلات اقتصادی,مشکلات مالی,بی پولی

تا می خواهیم دست و پایی جمع کنیم ،آخر برج می شود، دست به جیب مان می بریم تا  اجاره خانه، پول شارژ آپارتمان، قسط های عقب افتاده، مخارج زندگی و... را تامین کنیم که می بینیم کف گیرمان ته دیگ است و جیبمان پر از خالی!

بی پولی
هر دو کار می کنیم اما  مشکلات مان زیاد است و درآمدمان نیز کافی نیست! بی پولی آنقدر آزارمان می دهد که نگو! کم کم به بن بست رسیده ایم نمی دانیم که چگونه دخل و برج مان را تنظیم کنیم که کمتر به مشکل برخورد کنیم.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 18 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

هنر کاربافی

 

صنایع نساجی سنتی, پارچه های کارباف, صنایع دستی میبد

کاربافی یکی از صنایع نساجی سنتی است که در شهر تاریخی میبد بافته می شود. این هنر دستی که به «کارتوفی»، «کارششوک» و « کارکرباس» معروف است و هنرمندان میبد از روزگار دور تا به حال در خانه می بافتند.
قدمت کاربافی به دوران تیموری باز می گردد و این دستباف سنتی به عنوان پارچه ی پوشاکی برای انواع چادر زنانه، چادر شب، روانداز، روتختی، پارچه های لباسی، بقچه، سفره، دستمال، حوله، پلاس، کیسه حناو ... کاربرد دارد.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 14 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

آشنایی با مراسم سنتی کوته کوته

 

آداب و رسوم, فرهنگ زندگی, مراسم کوته کوته

در مورد قدمت این مراسم، سند مکتوبی در دست نیست ولی توجه به اطلاعاتی که پی در پی و سینه به سینه از بزرگان نقل شده است، این مراسم حدود ده قرن سابقه دارد.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 14 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

ترشحات سینه طبیعی است؟

 

ترشحات سینه,ترشحات سینه زنان,ترشحات خونی نوک سینه

ترشحات سینه طبیعی است؟
هر نوع مایعی که از نوک سینه بیرون بیاید، به عنوان ترشحات سینه در نظر گرفته می شود. گاهی اوقات، ترشحات نوک سینه، بخشی طبیعی از عملکرد سینه ها هستند. اگر این گونه باشد، خودبخود برطرف می شود.

به ادامه بروید :

 

بانو بازدید : 15 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

روز پدر 1393

 

روز پدر,روز پدر 1393,تاریخ روز پدر

روز پدر 1393

تقدیم به تمام پدران مهربونی که در برابر
-تقاضاهای جورواجور فرزندانشان
-ندارم به لبخند حزینشان طعنه زد
-نمی توانم در نگاه غمگینشان خیمه زد
-اما، نمیتوانم هرگز بر لبشان نقش نبست ...

پدر جان ، با یك دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاك می گذارم و خداوند را شكر می كنم كه فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم. پدر جان عاشقانه دوستت دارم و بر دستانت بوسه میزنم.

 به ادامه بروید :

بانو بازدید : 14 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

اگر مدام گرفتار خواب رفتگی عضلات می شوید بخوانید!

 

سوزن سوزن شدن پا, خواب رفتگی دست و پا

یکی از حواس پنج گانه، حس لامسه است كه وظیفه اصلی این حس مراقبت کردن مخفی ما در مقابل عوامل مضر محیط است، اگر مشکلی در حس لامسه به وجود آید می توان خود را به صورت خواب رفتن، گز گز کردن، سوزن سوزن شدن با احساس ناخوشایند در هنگام تماس با اشیا  نشان دهد .شایع ترین این حالت همان خواب رفتن یا سر شدن است که بیشتر از همه در انتهای اندام ها یعنی در دست ها و پاها تظاهر پیدا می کند.

 

گیر افتادن و تحت فشار قرار گرفتن موضعی اعصاب محیطی از شایع ترین علل احساس خواب رفتگی دست و پا است زیرا این اعصاب در طول مسیر خود در محل های به خصوص مستعد گیر افتادن یا آسیب های فشاری هستند.

به ادامه  بروید :

بانو بازدید : 45 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

گرم نگه داشتن رابطه جنسی

 

رابطه جنسی,رابطه زناشویی,میل جنسی

گرم نگه داشتن رابطه جنسی
بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کافی درباره نحوه برخورد با روابط زناشویی واشتیاق جنسی و عاطفی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و.... قابل مشاهده می باشد.

 

اگر از زوجی که سال ها با هم زندگی کرده اند، پیرامون روابط زناشویی آنان بپرسید، به احتمال زیاد با این پاسخ رو به رو می شوید:" به گرمی روزهای نخستین نیست، اما هنوز هم چیز بسیار خوبی است." بله، فروکش کردن شدت اشتیاق جنسی طی زمان برای هر زوجی پیش می آید و عادی است. به طور معمول، حدود ۱۸ ماه پس از زندگی مشترک، یعنی پس از پشت سر گذاشتن مرحله شیدایی، اختلاف در میل جنسی به تدریج خودش را نشان می دهد.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 12 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

فقط محض خنده (3)


جوک خنده دار جدید, جوک های جدید و خنده دار

وقتی مامانم خونه نیست یکی از تفریحات سالمم اینه که میرم
در یخچال رو اینقدر باز میزارم تا صدای آلارمش در بیاد
بعد میگم : حالا هی زر بزن هیشکی به دادت نمی رسه

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 17 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

سوال و جواب های ثبت نام یارانه !(طنز)

 

انصراف از یارانه, کاریکاتور یارانه

مرحله اول: شما خجالت نمی کشی اومدی ثبت نام یارانه؟! آخه 45500تومن ارزشی داره که ازش انصراف نمی دی؟! اصلا هیچ می دونی اگه بیخیال یارانه ات بشی، مسئولین می تونن با بخشی از پول حاصل از انصراف از یارانه، باقی مناسبت ها رو هم بهتون پیامکی تبریک بگن؟!

 به ادامه  بروید :

بانو بازدید : 21 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

معبد ادفو در مصر (+تصاویر)

 

معبد ادفو,معبد ادفو در مصر,عکس های معبد ادفو

معبد ادفو در مصر (+تصاویر)
معبد ادفو (Edfu Temple) تنها معبدي است كه به خوبي محافظت شده است .ساخت آن از 327 قبل مسيح توسط potlemy سوم آغاز شده و ساخت و ساز بنا توسط شهبانو Cleopatra ، آخرين شهبانو مصر ادامه داده شده است .اين معبد تقريبا جوان است. يكي از جنبه هاي جالب اين معبد دست نخورده ماندن آن  می باشد که حتی بلوک سمت جلويي آن هنوز پا بر جاست.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 15 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

مکان های دیدنی شهر مالاکا، یکی از شهرهای زیبای مالزی

 

مالاکا یکی از شهرهای بسیار زیبای کشور مالزی و در واقع مرکز تجاری این کشور است. زیبایی آن را می توان در بناهای تاریخی و معماری ساختمان هایش دانست. در مالاکا موز ه ها و بناهای تاریخی فراوانی وجود دارد که توسط هلندی ها بنا شده اند. آب و هوای مالاکا نیز بسیار دلچسب و معتدل است و مسافران از بودن در آنجا لذت خواهند برد.

به ادامه بروید :

بانو بازدید : 13 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

بزرگ ترین پارک‌های جنگلی ایران

 

 رفتن به طبیعت یکی از تفریحاتی است که مردم در فصل های گرم به وفور آن را انجام می دهند. یکی از زیبایی های طبیعت نیز پارک های جنگلی هستند که در کنار چشم اندازهای طبیعی و زیبا، امکانات رفاهی دست‌ساز بشر نیز دارند و مردم می توانند از آنها بهره بگیرند. برای آشنایی با زیباترین و بزرگ ترین پارک ها جنگلی کشور با ما همراه باشید.

پارک جنگلی باراجین (شهر قزوین)
پارک جنگلی باراجین یا پارک جنگلی فدک در منطقه باراجین شهر قزوین واقع شده است. این بوستان با مساحت ۱۵۰۰ هکتار بزرگ ترین پارک جنگلی کشور محسوب می شود. قله مردمی، رودخانه ارنزک، دسترسی آسان و اشراف به شهر قزوین را می توان از ویژگی های بوستان باراجین دانست.

از امکانات این بوستان می توان به زمین چمن، پیست های دوچرخه سواری و موتورسواری، سینمای تابستانه، شهربازی درفک، آب نماهای مختلف و کمپینگ ارزان قیمت برای مسافران اشاره کرد.

به ادامه بروید :

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 271
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 604
  • بازدید کلی : 14,612